پالت پلاستیکی یکی از وسایل کاربردی صنعتی است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که به منظور انبار کردن محصولات متنوع بر روی آن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در گذشته بیشترین کاربرد پالت از پالت های چوبی بود که از تنۀ درختان ساخته می شد و در جنگ جهانی دوم برای حمل و نقل مهمات و اسلحه از مزایای پالت بهره می گرفتند ولی با گذشت زمان، کاربری پالت رونق پیدا کرد و این مسئله موجب طراحی و ساخت انواع پالت پلاستیکی در ابعاد مختلف شد. تا کنون نیز همواره از مزایای پالت های پلاستیکی در جهت ذخیره سازی وسایل مختلف و علاوه بر آن برای امور بسته بندی و همچنین حمل و نقل مکانیزه مورد استفادۀ گسترده قرار گرفته می شود.

برای خرید انواع پالت پلاستیکی با متریال با کیفیت و درجه یک می توانید با شرکت ایران پلاستیک بازرگان تماس حاصل نمائید. سپس بر اساس نوع فعالیت، فضای انبار و همچنین ابعاد و وزن کالاها خرید خود را انجام دهید.

فروش انواع پالت پلاستیکی استاندارد

همانطور که می دانید تولید پالت بر اساس ابعاد استاندارد متعارف بین کشورها و قاره ها می باشد. در واقع به دلیل استفاده از ماشین آلات حمل و نقل و فرآیند بسته بندی و همچنین دپو کردن محصولات به صورت مکانیزه، نیاز به استفاده از پالت های پلاستیکی با ابعاد استاندارد می باشد.

بنابراین شرکت ها تلاش می کنند که بر مبنای ابعاد استاندارد تعریف شده در میان کشورهای یک قاره، تولید پالت پلاستیکی و چوبی را انجام دهند. برای مثال در منطقۀ آمریکای شمالی از انواع پالت در ابعاد 1219*1016 استفاده می شود. منطقۀ اروپا و آسیا نیز از پالت پلاستیکی با ابعاد استاندارد 1200*1000 تولید می شوند. در منطقۀ استرالیا نیز ابعاد استاندارد پالت عبارتند از 1165*1165 ، بنابراین با تعریف مشخص انواع پالت استاندارد. افراد به راحتی می توانند تجهیزات و ماشین آلات حمل و نقل مکانیزه را بر اساس آنها طراحی و به بازار عرضه نمایند.

در نتیجه یک ثبات و هماهنگی میان کشورها ایجاد می شود. در واقع به دلیل مبادلات کالا در میان کشورهای مختلف، استفاده از پالت های پلاستیکی و چوبی در ابعاد استاندارد، به آنها کمک می شود که راحت تر بتوانند عملیات حمل و نقل و بسته بندی کالاها را انجام دهند. بدین وسیله سرعت اجرای یک سری از فعالیت ها افزایش پیدا می کند. 

ویژگی های پالت پلاستیکی

از مهمترین ویژگی های پالت پلاستیکی می توان به مقاومت بالا و همچنین دوام بالای پالت نسبت به رطوبت و همچنین آب اشاره نمود. در واقع هدف از طراحی و تولید انواع پالت پلاستیکی نیز همین مسئله می باشد چون مقاومت و نفوذپذیری پالت چوبی کمتر است و این مسئله در مناطق آب و هوایی بارانی بستر نفوذپذیری آب افزایش پیدا می کند. بنابراین تلاش کردن که با طراحی پالت پلاستیکی بتوانند میزان نفوذپذیری آب را به حداقل برسانند. از این رو افراد به راحتی می توانند از پالت های پلاستیکی در محیط های باز و بیرون استفاده نمایند و نگران انتقال رطوبت از سمت زمین به کالاها نباشند. برای اطلاع از خریدار پالت پلاستیکی دست دوم به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پالت پلاستیکی استاندارد

قیمت پالت پلاستیکی به ابعاد استاندارد و همچنین میزان مقاومت و نوع مواد اولیۀ مورد استفاده شده دارد. به این ترتیب متناسب با نوع کاربری که شما از پالت در نظر گرفته اید، می توانید با قیمت ارزان و یا گران انواع پالت پلاستیکی را خریداری نمائید. توجه داشته باشید که هنگام خرید پالت، بهتر است که قیمت پالت را پس از کیفیت و دوام آن در نظر بگیرید.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان نیز یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده و توزیع کنندۀ پالت پلاستیکی با ابعاد استاندارد در سراسر کشور می باشد.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان

   شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 811
نمایش همه
علاقه مندی ها ()