تابلوسازی دارای پیشرفت های بسیاری بوده که با توجه به روی کار آمدن انواع تابلو ها می توان تاثیرگذاری هرچه بیشتر تابلوها را مشاهده کرد تابلو ال ای دی از انواع تابلو هایی است که بسیار رایج بوده و زمانی که ما خیابانی را مشاهده می‌کنیم  ، چندین تابلو ال ای دی در آن به چشم می خورد تابلو ال ای دی دارای دو نوع ثابت و روان می باشد. تابلوهای ال ای دی بسیار جذاب بوده و با استفاده از نورپردازی می تواند تاثیرگذاری هرچه بیشتر را داشته باشد.

تابلوهای ال ای دی در دو نوع ثابت و روان وجود دارند که تابلوهای ال ای دی ثابت دارای متونی هستند که به صورت ثابت برای تابلو قرار گرفته و دارای نورپردازی ال ای دی می باشد اما تابلوهای ال ای دی روان دارای جملات یا حروف دارای حرکت و افکت می باشد که این تابلوها نیز و در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. تابلوهای ال ای دی به دلیل وجود نورپردازی در آنها می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد همچنین با جلب توجه می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب نماید. تابلو ال ای دی ثابت نسبت به تابلوهای نئون دارای هزینه نورپردازی کمتری هستند همچنین مقاومت بالای این تابلو ها موجب طول عمر بالای آنها شده است. تابلو led ثابت در چند نوع ساخته می‌شود که شامل تابلوهای ال ای دی یک رنگ می باشد که در آن تمام متون و اشعار با یک رنگ ساخته می‌شود همچنین انواع تابلو ال ای دی ثابت چند رنگ نیز وجود دارد که از این تعداد رنگ ها در ساخت آن استفاده می گردد همچنین تابلوهای ال ای دی در انواع مولتی کالر نیز ای وجود دارد که به آن تلویزیون شهری هم گفته می‌شود که تمام رنگ ها در آن وجود دارد. مرکز تابلو سازی اچ دی لایت از مراکز پیشرفته تابلو سازی می باشد که انواع تابلو های مختلف مانند تابلو ال ای دی روان ،تابلو ال ای دی ثابت ، تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی ،تابلو کامپوزیت و غیره را با بهترین کیفیت به تولید می رساند که شما می توانید تابلوی مورد نظر خود را با کیفیت بالا و در زمان کوتاه از ما بخواهید.

تابلوهای ال ای دی ثابت تابلو هایی هستند که از جذابتت بسیار زیادی برخوردارند و نظر افراد را به سرعت به خود جلب می کنند این تابلوها در انواع رنگ های مختلفی ساخته می‌شود که به دلیل نورپردازی در آن دیده بسیار خوبی دارند بنابراین اگر به دنبال یک تابلوی بسیار مقاوم و کاربردی هستید می توانید از تابلو های ال ای دی استفاده کنید دیگر تابلو های ال ای دی تابلو ال ای دی روان می باشد که فرق این تابلو با تابلوی ال ای دی ثابت در این است که تابلو های روان دارای قابلیت افکت در جملات و کلمات می باشد، در واقع می‌توان در این تابلو ها جملات طولانی تر را نیز به کار برد و جملات را با افکت های مختلف نمایش داده می شود همچنین می‌تواند از اشکال نیز در این تابلو ها استفاده کرد. تابلوهای ال ای دی روان همانند تابلو های ال ای دی ثابت دارای جذابیت بسیار زیادی می باشند و به دلیل تحرک کلمات ، جذابیت بسیار خوبی که دارند.  تابلو های ال ای دی روان مجهز به حافظه هستند که توسط برنامه خاصی کلمات خواسته شده مشتری به تابلو داده می‌شود تا نمایش کلمات را انجام دهد و در صورت خواست می توان کلمات را تعویض کرد. برای ساخت تابلو حروف استیل مراجعه نمایید.

شما می توانید سفارش تابلوی خود را به مرکز تابلو سازی اچ دی لایت دهید این مرکز انواع تابلو ها را با استفاده از حرفه ای ترین نیرو ها و پیشرفته ترین دستگاه ها به تولید می رساند. گروه تابلوسازی اچ دی لایت همواره در تلاش بوده تا خدمات‌ دهی عالی و ساخت تابلو ها در اسرع زمان با هزینه بسیار مناسب وضعیت مشتریانش را به خود جلب نماید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()