فیلم استرچ نوع دیگری از انواع پلاستیک مرتبط با بسته بندی کالا است که مورد استفاده قرار گرفته می شود. تفاوت قابل توجهی بین این نوع نایلون و دیگر پلاستیک ها وجود دارد که می توان به چسبندگی بالای این نوع پلاستیک اشاره کرد. در واقع از این نوع نایلون برای پوشاندن سطوح کامل کالا به کار برده می شود و به دلیل شفافیت و چسبندگی که نایلون های استرچ دارند، خرید و فروش فیلم استرچ بیش از پیش مشاهده می شود. امروزه به دلیل سهولت در استفاده از این نوع نایلون ها، برای بسته بندی اکثر کالاها از مزایای فیلم استرچ استفاده می کنند. در واقع خاصیت کشسانی فوق العادۀ این نوع پلاستیک است که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

برای سفارش فیلم استرچ یا همان  فیلم استرچ  می توانید با مرکز فروش ناب پلاستیک تماس بگیرید و متناسب با نیاز خود، در اندازه و ضخامت مورد نیاز خرید نمائید.

فروش فیلم استرچ با کیفیت بالا

همواره کارخانجات در صدد استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی هستند که به واسطۀ آن بتوانند کالاها را با حفظ کیفیت اولیۀ اقلام نگهداری کنند. بدین وسیله طول عمر کالاها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و عدم فساد زود هنگام مواد غذایی می شود. خرید فیلم استرچ نیز به دلیل کیفیت بالایی که از نظر ساختار و همچنین نگهداری کالاها دارد، توسط کارخانجات مورد استقبال قرار گرفته می شود. بنابراین با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید نایلون استرچ را متناسب با ابعاد کالاها خریداری نمائید که کاربردی باشد.

برای بسته بندی کالاهای مختلف می توان می توان از ویژگی های فیلم استرچ استفاده نمود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در واقع عموم افراد می توانند از مزایای این نوع پلاستیک در جهت نگهداری کالاهای مختلف استفاده نمایند که طول عمر ماندگاری آنها افزایش پیدا کند. هدف استفاده از فیلم استرچ برای بسته بندی کالاهای مختلف، این است که هزینه های مرتبط با بسته بندی را کاهش داده و بتوانند به سهولت بسته بندی انواع اقلام کوچک و بزرگ را انجام دهند.

در عین حال فضای کمتری به خود اختصاص دهد. توجه به این مسئله برای افرادی که در عرصۀ تولید کالا فعالیت می کنند، لازم و ضروری است. از نایلون استرچ به دلیل خاصیت چسبندگی و شفافیتی که دارد، استقبال می شود و امکان بسته بندی مکانیزه را برای تولیدکنندگان کالا فراهم می سازد. بنابراین عموم افراد می توانند از ویژگی های قابل توجه ساختار فیلم استرچ برای پیچیدن چند لایه ای محصولات استفاده نمایند که امکان بسته بندی سادۀ کالاها را میسر می سازد.

تولیدکنندگان بدین وسیله می توانند به بهترین شکل ممکن اقلام مختلف را بسته بندی نمایند، که در عین حال حجم کمتری را اشغال می کند و از نظر انبارداری نیز بسیار مفید می باشد. عرض زیاد فیلم استرچ موجب پوشانندگی بالای کالا می شود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. به این ترتیب می توانند کیفیت محصولات تولید شده را برای مدت زمان بیشتری حفظ نمایند.

پیش از خرید فیلم استرچ و خرید نایلون حبابدار  توصیه می کنم از شرکت هایی که از اعتبار بالا برخوردار می باشند، خریداری کنید چون در این مجموعه ها از مواد اولیۀ با کیفیت در ساخت نایلون های استرچ استفاده می کنند که در نگهداری مواد غذایی و کالاهای مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد. فروش فیلم استرچ به دلیل انعطاف بالا و چسبندگی که دارد، برای امور بسته بندی مکانیزه توسط دستگاه های پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته می شود.

لذا ناب پلاستیک همواره برای جلب رضایت مشتریان تلاش نموده که نایلون های استرچ و شیرینگ که از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند، با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه کند.

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()