تابلو چلنیوم در واقع اوج تغییرات صنعت تبلیغات بود، که به سرعت مورد پذیرش صاحبان مشاغل مختلف قرار گرفت، این تابلو ها علاوه بر زیبایی ویژه ای که نسبت به انواع تابلوهای ساده در سردرب مغازه ها داشتند، به محیط های تجاری، آموزشی، رفاهی و فروشگاهی پرستیژ بسیار بالایی می بخشیدند. تابلوهای چلنیوم هنر طراحی و شکل پذیری آلومینیوم و پوشش های پلکسی است که بیش از دو دهه از ساخت آن ها می گذرد، این تابلوها امروزه به دلیل سبک طراحی ویژه و طول عمر بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده اند.   انواع تابلو چلنیوم بر حسب روش طراحی و تولید و نوع متریال به کار رفته در آن ها در گروه های تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم دوبل،  تابلو چلنیوم  لبه پانچ و غیره قرار می گیرند، که مشتریان این محصولات برحسب سلیقه و سبک دیزاین ساختمان خود نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند. مجموعه معتبر تابلو سازی اچ دی لایت از باسابقه ترین شرکت های اجرای انواع تابلو های تبلیغاتی از نوع الی دی روان، ال ای دی ثابت و چلنیوم با بالاترین کیفیت است که با مشاهده سوابق و نمونه کارهای آن به راحتی و بدون کوچکترین نگرانی می توان سفارشات خود را به آن سپرد.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم باکیفیت و بادوام از دو قسمت بسیار مهم پلکسی و لبه چلنیوم تشکیل شده است، که تابلوسازی اچ دی لایت با مهارت تمام و تجربه بسیار بالای خود در این زمینه ابعاد و اندازه تابلو را مشخص کرده و سپس با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی کار طراحی حرف و تابلو را آغاز می کند، که پس از مشخص شدن موارد فوق و همین طور نوع متریال مصرفی، برآورد قیمت تابلو چلنیوم نیز  آغاز می شود، که در صورت رضایت مشتریان از طراحی و قیمت وارد فاز پیاده سازی و اجرای تابلو چلنیوم می شوند. پس از پایان کار طراحی حروف، نوبت به برش لیزری آن ها    می رسد، در این مرحله با استفاده از دستگاه لیزری لایه روی حروف را به طرح دلخواه برش می دهند، و سپس وارد فاز طراحی چلنیوم، که طرح مورد نظر مشتریان عینا بر روی زمینه ی آلومینیومی، چوب ترموود، شیشه، سنگ و دیگر متریال اجرا می شود، ناگفته نماند که برای نورپردازی آن ها از لامپ های اس ام دی که دوام بسیار بالایی دارند استفاده می شود که دوام و ماندگاری این تابلوها را چند برابر می کند. نحوه ی سیم کشی و قرار گیری لامپ ها در تابلو چلنیوم  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد حرفه ای معمولا فاصله بین لامپ ها را بسیار کم در نظر می گیرند تا جذابیت بصری و نورپردازی حرفه ای تابلو را به بهترین شکل اجرا کنند. قیمت خرید تابلو چلنیوم باکیفیت و بادوام بسته به روش طراحی و ساخت این محصولات و نوع متریال مصرفی به کار رفته در آن ها تغییر می کند، اما تقاضای خرید تابلو چلنیوم به دلیل دوام بسیار بالا و تأثیراتی که در محیط می گذارد، بسیار بالاست، و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای سفارش تابلو ال ای دی روان از لینک ها اقدام کنید.

فروش تابلو چلینیوم ارزان

مجموعه تابلوسازی اچ دی لایت از قدیمی ترین مراکز تابلوسازی در تهران است که امکان فروش تابلو چلنیوم ارزان را در ابعاد و کیفیت های بسیار بالا برای مشتریان فراهم می کند، این مرکز قدیمی و معتبر با استفاده از نیروی مجرب و حرفه ای و نمونه کارهای جذاب و بسیار درخشان سالهاست که اعتماد و رضایت مشتریان را به همراه داشته است و در شمار محبوب ترین مراکز تابلو سازی قرار گرفته است.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()