سبد پلاستیکی به دلیل طراحی خاصی که همانند آبکش دارد، برای داشتن انعطاف پذیری بالا و عدم شکستگی، با مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شوند. بنابراین از استحکام بالایی برخوردار هستند. ما در این مقاله به برخی از کاربردهای سبد پلاستیکی صنعتی می پردازیم که نگاه بهتری بتوانید این محصول را در ابعاد استاندارد و یا سفارشی خریداری کنید.

شرکت زاگرس پلاستیک با داشتن سال های بسیار در صنعت تولید پالت و باکس پالت، توانسته با بهره گیری از بروزترین و جدیدترین ماشین آلات صنعتی تزریق پلاستیک، انواع سبد پلاستیکی صنعتی را تولید نموده و با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

انواع کاربرد سبد پلاستیکی

با توجه به اهمیت کاربرد سبدهای پلاستیکی در فرآیند جابجایی و نگهداری کالاهای مختلف، صنایع متفاوتی بر حسب نیاز، از مزایای این محصول پلیمری و ساخته شده از مواد اولیۀ پلی اتیلن شیمیایی استفاده نمایند. دستگاه های تولید سبد و جعبه پلاستیکی با تزریق پلاستیک در محفظه های قالب از پیش ساخته شده، قادر به ساخت این محصول در ابعاد مختلف هستند.

استحکام بالا، تنوع در ابعاد و رنگ بندی، قیمت مناسب، مقاوم در برابر حرارت، استحکام در برابر تابش نور خورشید، استفاده از مواد اولیۀ درجه یک و ... برخی از مهمترین ویژگی های محصولات سبد پلاستیکی است. امروزه صنایع مختلفی از ویژگی های سبد و باکس پالت پلاستیکی صنعتی برای سرعت بخشیدن به فرآیند حمل و نقل کالاها و همچنین ایمن نگه داشتن آنها استفاده می کنند.

صنایع مرغداری و پرورش طیور

صنایع شیلات و حمل ماهی، میگو و ...

صنایع ساخت قطعات فلزی کوچک چون پیچ، مهره، شیرآلات و ...

صنعت کشاورزی برای جمع آوری و حمل میوه و صفی جات

صنعت مواد غذایی و حمل فرآورده های لبنی و غذایی

و ...

از جمله موارد کاربردی جعبه و سبدهای پلاستیکی است که هر روزه توسط کمپانی و مزارع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به دلیل ویژگی های قابل توجهی که این وسیله دارد، بیش از گذشته به کاربرد آنها پی برده اند و تولید کننده سبد پلاستیکی تلاش می کند با محصولات متفاوت و کاربردی بتواند خدمتی مفید در رشد اقتصاد ملی انجام دهد.

شرکت زاگرس پلاستیک، مجهز به جدیدترین دستگاه های صنعتی است که قادر به تولید انواع سبد پلاستیکی با کیفیت مرغوب و ابعاد استاندارد و همچنین سفارشی در سراسر کشور می باشد. از این رو این مجموعه با قصد توسعۀ فعالیت حرفه ای خود، شرایط مناسبی را جهت سفارش اینترنتی سبد پلاستیکی و سایر محصولات پالت در معرض انتخاب مشتریان قرار دهد.

در این صورت متقاضیان خرید نیاز به صرف هزینه های سفارش و خرید حضوری نخواهند بود و به صورت کاملاً تضمین شده و قیمت ارزان می توانند محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

عوامل مهم تعیین قیمت جعبه پلاستیکی

در پاراگراف های میانی این مقاله اشاره ای جامع به کاربرد و ویژگی های باکس پالت و سبدهای پلاستیکی داشتیم، که اشاره ای مستقیم به قیمت سبد پلاستیکی داشت. در واقع قیمت سبد پلاستیکی به عوامل مهم و کلیدی چون ابعاد، کیفیت جنس پلی اتیلن به کار رفته، ضخامت سبد، میزان انعطاف پذیری و استحکام آن ها بستگی دارد. در نهایت مبتنی بر نوع فعالیتی که در آن مشغول هستید، می توانید خرید سبد پلاستیکی ارزان را با ابعاد استاندارد و یا سفارشی تجربه کنید. خرید پالت پلاستیکی دست دوم را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید.

تولید سبد دانه درشت حاصل مواد پلی اتیلن است که جزء مواد اولیۀ مرغوب محسوب می شوند و امکان تولید انواع سبد پلاستیکی رنگی را در ابعاد مختلف به تولید کننده می دهد.

پیش از خرید و سفارش، می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت زاگرس پلاستیک برای انتخاب مناسب ترین سبد و باکس پالت پلاستیکی با طول عمر بالا و قیمت مناسب بهره مند شوید.

فروشگاه زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()