تابلو ها یکی از وسایل تبلیغاتی برای مشاغل مختلف هستند که استفاده از آن می‌تواند تا حد بسیار زیادی در معرفی کسب و کارها و بالا رفتن تعداد مراجعین موثر باشد. تابلوها در قبال تبلیغاتی که برای ما انجام می دهند قیمت بسیار ارزانی دارند و شما لازم است که فقط یک بار هزینه برای ساخت تابلو بپردازید و اگر تابلوی مناسبی را تهیه کرده باشید می توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.  تابلو چلنیوم تابلو هایی هستند که از آلیاژ آلومینیوم به دست می آید.  بر روی لبه ها محافظی وجود دارد که به صورت نایلونی بوده و باعث می شود که در زمان ساخت بر روی لبه ها خط و خش نیفتد و پس از ساخت و نصب حروف این نایلون از آن جدا خواهد شد تا زیبایی و جلای لازم را داشته باشد. در داخل لبه های چلنیوم نوار اسفنجی وجود دارد که مانع از ورود گرد و غبار به داخل تابلو می باشد . مراکز مختلفی تولید تابلوهای چلنیوم را انجام می‌دهند که یکی از مراکز معتبر، مرکز تابلو سازی اچ دی لایت می باشد مرکز تابلو سازی اچ دی لایت انواع تابلوهای چلنیوم را در سلیقه موردنظر شما به تولید میرساند و با هزینه های بسیار مناسبی انواع تابلو را به شما ارائه خواهد داد.

چلنیوم در سایز ۷ و ۹ و ۱۱ سانتیمتر با رنگ‌های مختلف در بازار عرضه می گردد تابلو های چلنیوم در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشورهایی همانند اسپانیا، تایوان و چین استفاده بسیاری از این تابلوها می‌شود باید بدانید که تابلوهای چلنیوم دارای دو نوع اصلی و چینی هست که از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت می باشند بنابراین برای خرید باید حتماً به مراکز معتبر همچون مرکز تابلو سازی اچ دی لایت مراجعه کنید تا تابلوهای اصلی و با کیفیتی را دریافت نمایید.

 فرآیند تولید تابلو های چلنیوم

 تولید تابلو چلنیوم ها به صورت دستی ها با دستگاه انجام می‌شود که در نوع دستی تمامی مراحل با استفاده از دست انجام خواهد شد اما در مدل ساخت با دستگاه، با استفاده از دستگاه های اتوماتیک می توان انواع مراحل از جمله برش و غیره را انجام داد امروزه شاهد تولید تابلوهای بسیار متنوعی می باشیم که مدل‌های مختلفی دارند و حروف به صورت برجسته یا غیر برجسته است. 

تابلو چلنیوم ها در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی بسیار ساخته می شوند و اغلب تابلو چلنیوم ها ساخت کشور چین می باشد بنابراین باید در زمان خرید بسیار دقت نمایید که این تابلوها را در کیفیت بالایی خریداری کنید. در زمان خرید تابلوهای تبلیغاتی فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن دقت داشت مهمترین فاکتور در ساخت تابلو ال ای دی ثابت و انواع دیگر کیفیت آن است در واقع تابلوی که کیفیت مورد نظر را نداشته باشد در کوتاه ترین زمان دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد و ما مجبور به تعویض آن می شویم بنابراین با خرید تابلوهای با کیفیت می توانید سالها بدون تغییر در ظاهر آن از این تابلو استفاده کنیم پس باید حتما از مراکز بسیار معتبر درخواست ساخت تابلو را داشته باشیم نکته دیگری که در خرید تابلو ها وجود دارد، قیمت آن است در واقع تابلو با توجه به متریال مورد استفاده در آن ها و سختی کار دارای قیمت های متفاوتی می باشند که برای خرید یک تابلو با قیمت مناسب از تولیدکنندگان حرفه‌ای و شناخته شده باید کمک بگیرید. مرکز تابلو سازی اچ دی لایت از مراکز بسیار معتبر تابلوسازی در کشورمان است که انواع تابلوها را با کیفیت بسیار بالایی به شما عرضه می کنند و هزینه بسیار کمی را در قبال ساخت تابلو از شما دریافت می نماید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()