در سال های اخیر در تابلوهای ال ای دی روان انواع افکت ها مورد توجه قرار گرفته و همچنین استفاده از تعداد رنگ ها در این تابلوها افزایش پیدا کرده و همچنین تابلو ال ای دی روان وزن بسیار کمی داشته و می‌تواند مناسب برای انواع مکان‌ها باشد. برای سفارش  تابلو ال ای دی روان مورد نظر خود به سایت مرکز تابلو سازی اچ دی لایت مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

اجزای تشکیل دهنده تابلو ال ای دی روان

 برای اینکه با تابلو ال ای دی روان بیشتر آشنایی پیدا کنید و بدانید که این تابلو ها چگونه هستند باید با اجزای داخلی تابلو روان آشنا شوید تا بتوانید در صورتی که تابلو روان با مشکلی روبرو شد، آن را رفع کنید. تابلوهای روان قطعاتی دارند که می‌توان به ماژول ،مدار الکتریکی ،ال ای دی، برد کنترل و منبع تغذیه اشاره کرد که این ها از مهمترین قطعاتی هستند که در تولید این تابلو ها به کار میرود.مرکز تابلو سازی اچ دی لایت انواع تابلو ها را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

ماژول

در تابلو ال ای دی روان ماژول هایی وجود دارد که با توجه به سایز و اندازه های تابلو تعداد آن در نظر گرفته می‌شود . ماژول ها قطعاتی هستند که در واقع بلوک هر لامپ ال ای دی را تشکیل می دهند.با استفاده از ماژول دستور نمایش رنگ متن تصویر و غیره به تابلو داده می شود این قطعات در سه نوع شبه بیرونی، بیرونی و درونی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در نوع بیرونی می‌توان برای محیط‌های بیرون استفاده کرد و ضد آب و ضد ضربه می باشند این تابلوها در گرما و سرما تغییر شکل نمی دهند و کارایی مورد نظر را خواهند داشت و روان قابلیت تنظیم داشته و می توانید به صورت دلخواه آن را تنظیم کنید. ماژول دیگری که در تابلو روان استفاده می‌شود ماژول سطح بیرونی است که نور بسیار خوبی دارد و اما در مقابل آب مقاومت لازم را نداشته و ممکن است خراب شود بنابراین از این ماژول برای تابلو ها در هر محیط های داخلی استفاده می‌شود و از نوع ماژول بیرونی قیمت ارزان تری دارد. ماژول درونی نیز در فضاهای بسته فقط نصب می‌شود و ارزانترین نوع در این ماژول ها می باشد که تابلو ال ای دی روان ساخته شده از این ماژول، در انواع سالن ها فروشگاه ها و غیره نصب می گردد.مرکز تابلو سازی اچ دی لایت همواره بهترین خدمات رسانی را به مشتریان نقش ارائه داده است.

 منبع تغذیه تابلو ال ای دی روان

 منبع تغذیه از مهمترین قطعات است که در واقع کار این منبع رساندن انرژی لازم به تابلو می باشد که تبدیل ولتاژ را انجام می‌دهد. برق شهری ولتاژ بسیار بالایی دارند و مزیت این تابلوها این است که با ولتاژ کمترین کار می‌کنند بنابراین منبع تغذیه باید وجود داشته باشد که ولتاژ بالای شهری را به ولتاژ مورد نیاز تابلو که معمولاً چهار و نیم برده است تبدیل کند. ساخت تابلو چلنیوم با بهترین قیمت توسط تابلوسازی اچ دی لایت انجام می گیرد.

برد کنترل

 همان بردی است که به صورت اصلی در تابلو هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ارسال و دریافت اطلاعات را کنترل می‌کند بنابراین این برد در داخل تابلو قرار گرفته و دارای دکمه های روشن و خاموش و دوست می باشد تابلو ها در نوع ال ای دی روان در دو نوع آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند که در نوع افلاین تابلو ال ای دی اطلاعات به صورت مستقیم به برد ارسال می‌شود اما در بردهای آنلاین اطلاعات در ثانیه می تواند متفاوت باشد و با استفاده از نرم افزارها این کار هم قابل انجام است.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()