قیمت نوار خطر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در این متن اختصاصی تلاش داریم تا به ویژگی و کاربرد نوار خطر بپردازیم. نوار خطر یا نوار اخطار و نوار هشدار دهنده، جهت مجزا نمودن قسمتی از مکان و صحنه مورد استفاده قرار گرفته می شود. تا کنون مکان هایی که قرار است، تازه راه اندازی شوند و یا در حال بازسازی و لوله گذاری هستند، نوارهای زرد رنگ خطر را مشاهده کرده باشید. اینگونه نوارها جهت هشدار دور محوطه ای نسب می شوند و تأثیر مستقیم بر روی کاهش و عدم تردد عابرین خواهد داشت. قیمت نوار خطر  ، متفاوت از یکدیگر مشخص می شود.

شرکت باران پلاست یکی از شرکت های تولیدکنندۀ انواع نوار اخطار در سطح کشور می باشد. این مجموعه با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک توانسته محصولات متنوعی چون نوار خطر زرد رنگ، نوار خطر شبرنگ، نوار خطر آبی آب و فاضلاب و غیره را تولید نموده و با قیمت ارزان عرضه کند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نوار خطر

تا کنون نوارهای مختلفی با رنگبندی های متفاوت جهت هشدار در پیرامون خود، می توان مشاهده نمود. رنگبندی نوار خطر دارای معنا و مفهومی است و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت نوارهای خطر دارد. از کاربردهای مختلف نوار خطر می توان به حریم بندی محوطه های حادثه خیز اشاره نمود. در این صورت می توانید از تردد افراد به محل جلوگیری کنید.

قیمت نوار خطر زرد رنگ

قیمت نوار خطر زرد رنگ به مشخصات مندرج بر بسته بندی این محصول بستگی دارد. علاوه بر آنکه کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نوار زرد رنگ تأثیر مستقیم بر روی قیمت نوار خطر خواهد داشت. معمولاً از نوار خطر زرد و مشکی جهت هشدار خطرات فیزیکی به کار برده می شود.

متناسب با موقعیت های مختلف، باید نوار خطر مناسب خریداری نمائید چون هر کدام از آنها دارای معنا و مفهوم متفاوت از یکدیگر می باشند. به طور کلی قیمت فروش عمده نوار خطر ارزان تر از تهیۀ تکی نوارهای خطر می باشد. بنابراین مجموعه هایی که در حوزه های ساخت و ساز فعالیت می کنند، پیمانکاران مجری طرح می توانند از مزایای نوار خطر جهت جداسازی مکان های خطری و حادثه ساز استفاده نمایند.

نوار اخطار تا کنون توانسته عاملی جهت جلوگیری از خسارت مالی و جانی شود. نوار خطر لوله گاز، نوار خطر لوله نفت، نوار خطر کابل فیبر نوری، نوار خطر آب و فاضلاب و ... برخی از دسته بندی های مختلف نوار خطر محسوب می شوند. قیمت نوارهای خطر نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد. شرکت ها و سازمان های مختلف متناسب با هر موقعیتی، مناسب ترین نوار اخطار را خریداری می کنند.

جهت استعلام قیمت نوار خطر و سفارش خرید نوار خطر زرد رنگ می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

اهمیت خرید و نصب نوار خطر

همانطور که می دانید، عدم استفاده و نصب نوار خطر می تواند خطرات مالی و جانی برای افراد به دنبال داشته باشد. متناسب با فضای باز و بسته و همچنین موقعیت های مختلف مناسب ترین نوع نوار خطر را در محل نصب نمائید.

به طور کلی قیمت نوار خطر به متراژ، جنس و نوع آن بستگی دارد و به واسطۀ شرکت تولیدکننده می توانید با قیمت ارزان این کالا را خریداری کنید. قیمت نوار خطر برق گرفتگی، نوار خطر آتشنشانی، نوار خطر آب و فاضلاب، نوار خطر محدوده صحنه جرم، نوار خطر شرکت مخابرات و غیره نسبت به یکدیگر متفاوت است. اگر مسئول تأمین تجهیزات ایمنی برای مجموعه ای را دارید، و خرید نوار خطر در لیست خرید شما می باشد، می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید و از آخرین قیمت انواع نوار اخطار مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت باران پلاست   

 تهران ،‌ بزرگراه آزادگان ، فيروز بهرام ،به طرف گلدسته ، خيابان بهار ، كوي عدل ، پلاك ۴

۶ - ۵۵۲۹۳۳۰۱ ۰۲۱
۸ ۷۰۰ ۷۰۰ ۰۹۱۲
۵۵۲۹۳۳۰۷ ۰۲۱
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()