دستگاه میوه خشک کن یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت تولید محصولات خشک مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه همچون گذشته عموم مردم نسبت به استفاده از محصولات اورگانیک علاقه مند هستند. بدین ترتیب شاهد طراحی و تولید دستگاه های میوه و سبزی خشک کن در ابعاد و ظرفیت های اندک و زیاد می باشیم. با بهره گیری از دستگاه های میوه خشک کن، می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از میوجات را با کیفیت عالی خشک نمود.

شرکت آراد ماشین یکی از اولین کمپانی هایی است که در حوزۀ طراحی و ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی با ظرفیت های مختلف فعالیت می کند. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در حوزۀ خشک کردن میوجات و سبزی دارند، می توانند جهت تأمین دستگاه های میوه خشک کن با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فروش انواع دستگاه میوه خشک کن

 با خشک کردن میوه و سبزیجات می توان مواد مغذی آنها را برای مدت زمان طولانی حفظ نمود. بدین وسیله می توانند از سرعت فعل و انفعالات شیمیایی مضر بکاهند. با خشک کردن میوجات و سبزی می توان وزن و حجم آنها را کاهش داد و بدین وسیله فرآیند بسته بندی، حمل و نقل و ذخیره سازی آنها به سهولت انجام می گیرد. خرید دستگاه سبزی خشک کن خانگی را از سایت انجام دهید.

ابعاد دستگاه، تعداد سینی و ظرفیت دستگاه، جنس بدنه، داشتن قابلیت تنظیم دما، قابلیت کانوکشن حرارت، مقدار فاصله بین سینی ها، وزن دستگاه، میزان برق مصرفی، نوع سیستم گرمایشی و قابلیت تخلیه رطوبت داخل دستگاه به روش اتوماتیک از جمله مشخصات فنی دستگاه های میوه خشک کن محسوب می شوند.

با این تفاسیر شرکت آراد ماشین، انواع دستگاه خشک کن را با ظرفیت های مختلف تولید نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهد.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()