میلگرد استیل یکی از مهمترین وسایلی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. استیل به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد، در صنعت ساختمانی، ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی و درمانی، صنایع عمرانی و راهسازی و غیره به کار برده می شوند. فروش میلگرد استیل بر اساس شاخص گرید آلیاژ استیل به کار رفته در ساخت آن، صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

شرکت استیل راشا بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش محصولات آلیاژ استنلس استیل که دارای خاصیت ضد زنگ می باشد، آغاز نموده است. همواره با رعایت قوانین و ضوابط حاکم بر بازار، در عرصۀ واردات انواع میلگرد استیل در تهران فعالیت می کند.

خرید انواع میلگرد استیل و ویژگی آنها

نکات متعددی در حوزۀ خرید و فروش میلگرد استیل 304 و سایر مدل ها وجود دارد و پیش از خرید باید اطلاعات جامعی نسبت به این شاخص ها داشته باشید. امروزه صنعت گران توانسته اند تعداد زیادی آلیاژ استیل را تولید نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند. در واقع با کم و زیاد نمودن درصد عناصر تشکیل دهندۀ استیل استنلس توانسته اند انواع آلیاژ استیل با گرید 304، 316، 321، 420 و غیره را تولید نموده و در جهت ساخت میلگرد استیل استنلس استفاده نمایند.

بدین ترتیب شاهد فروش میلگرد استیل گرید 420، میلگرد استیل گرید 304، میلگرد استیل گرید 316 و غیره در سطح بازار خرید و فروش صنعت فلزات در سطح جهان می باشیم. البته در ایران نیز توسط مراکز عرضۀ محصولات فلزات وارداتی، انواع میلگرد استیل، پروفیل استیل، لوله استیل، ششپر استیل، چهار پهلو استیل، ورق استیل و غیره صورت می گرفت.

جهت سفارش انواع میلگرد استیل می توانید با واحد فروش شرکت استیل راشا تماس بگیرید و سپس با قیمت ارزان محصول مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

تلفن ثابت: 02166392168

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()