چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص قابل اجرا می باشد. ساک های پارچه ای از پارچه های سوزنی تولید می شوند و دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به منسوجات قدیمی می باشد. در این مقاله قصد داریم به اهمیت ارائه خدمات  چاپ ساک پارچه ای و مزایای آن بپردازیم. امروزه شاهد عرضۀ انواع ساک دستی پارچه ای در طرح، رنگبندی و ابعاد مختلف می باشیم. پارچه های اسپان باند به دلیل داشتن ساختار پلیمری، مقاومت بالایی نسبت به نایلون در برابر پارگی و تابش نور خورشید و مواردی از این قبیل دارد. از این نوع پارچه جهت تولید ساک دستی پارچه ای استفاده می شود.

شرکت پارچینه به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید پارچه های بدون بافت، ساک دستی پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای در حال فعالیت می باشند.

چاپ ساک پارچه ای جهت امور تبلیغات

مهمترین ویژگی که پارچه های بدون بافت از آن برخوردار هستند، دارای خاصیت جذب کندگی رنگ می باشند. بدین ترتیب با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک، امکان چاپ انواع ساک پارچه ای در طرح های متنوع وجود دارد. مجموعه هایی که در حوزۀ تبلیغات فعالیت می کنند، از ساک های دستی پارچه ای به عنوان بیلبورد تبلیغاتی سیار استفاده می کنند.

ساک دستی پارچه ای مقاومت بالایی دارد و برای تعداد زیادی می توان از آنها جهت حمل وسایل سبک و سنگین استفاده نمود. از این رو ساک پارچه ای چاپ دار گزینۀ مناسبی جهت معرفی کسب و کارهای مختلف می باشد.

قیمت چاپ ساک پارچه ای به طرح، سایز، تعداد رنگ و سطح کیفیت رنگ بستگی دارد. بدین ترتیب پیش از خرید ساک دستی سوزنی باید اطلاعات جامعی نسبت به این موارد داشته باشید.

گروه تولیدی پارچینه با تأمین دستگاه های پیشرفته قادر به اجرای سفارشات چاپ ساک پارچه ای در مدل های مختلف می باشند.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()