ساک دستی سوزنی به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایلی است که جهت حمل وسایل مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً وزن متعارف تولید ساک دستی سوزنی 60 الی 90 گرم می باشد که البته متناسب با نیاز مشتریان، امکان تولید ساک دستی سوزنی سفارشی نیز توسط گروه های تولیدی وجود دارد. هر چه وزن ساک دستی بیشتر باشد، به طبع مقاومت بیشتری خواهد داشت و جهت جابجایی وسایل سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارچه های سوزنی از مواد شیمیایی پلیمری به شیوه ای جدید تولید می شوند و بدون اجزای تار و پود می باشند. علّت اصلی استقبال از خرید ساک دستی سوزنی، خصوصیات این محصول می باشد که در ادامۀ متن بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

شرکت پارچینه با تلاش فراوان توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته و پرسنل مجرب، امکان تولید پارچه و ساک دستی سوزنی را فراهم نمایند. البته قادر به انجام چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای با رنگ های مخصوص پارچه می باشند.

فواید فروش ساک دستی سوزنی

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، به دلیل استحکام بالای پارچه های سوزنی در برابر شرایط محیطی، عدم جذب آب و گرد و غبار خیلی از شرکت ها و فروشگاه ها جهت ارائه محصولات به مشتریان از مزایای ساک پارچه ای استفاده می کنند. البته در حال حاضر به طور جداگانه امکان خرید ساک دستی سوزنی در ابعاد و طرح های متنوع و زیبا برای عموم افراد فراهم می باشد. خرید کیسه پارچه ای را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

کیسه و ساک دستی های پارچه ای به دلیل مقاومت بالایی که دارند، می توانند از آنها جهت جابجایی وسایل حساس و شکستنی استفاده نمود و بدین وسیله از حمل ایمن وسیله اطمینان حاصل نمایند. البته به دلیل خاصیت رنگ پذیری که پارچه های سوزنی دارند، عرضۀ برخی از ساک دستی های چاپ دار جنبۀ تبلیغاتی دارد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()