گاز پروپان به عنوان یکی از گازهای پرکاربرد در محیط های آزمایشگاهی به شمار می رود و دارای یک سری مشخصات فنی است که در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت. از ویژگی های ظاهری گاز پروپان می توان به خواص بی بو و بی رنگ بودن آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این نوع گاز قابل اشتعال است و در محفظه های مخصوص با ظرفیت های متفاوتی نگهداری می شود. لازم به ذکر است که گاز پروپان از جمله محصولات وارداتی است که توسط مراکز متعددی تأمین می شود و در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته می شود.

نوین گاز به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ گازهای آزمایشگاهی و ترکیبی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته متناسب با نیاز صنایع مختلف، تمام گازهای ترکیبی را همراه با شناسنامه آنالیز و کیفیت تهیه و در دسترس صنعت گران قرار می دهد. اگر خواستار خرید گاز پروپان، گاز کلر، گاز اتیلن، گاز نیروس اکساید، گاز سیلان و ... می باشید می توانید با دفتر فروش نوین گاز تماس حاصل فرمائید.

گاز پروپان نوعی هیدروکربن از شاخۀ آلکان ها و راست زنجیرها به شمار می رود. این نوع گاز متشکل از سه اتم کربن و 8 اتم هیدروژن می باشد که به واسطۀ پیوند هیدروژنی به یکدیگر متصل می شوند و حالت استاندارد گازی خود را حفظ می کند. اکتشاف گاز پروپان به سال 1911 میلادی باز می گردد و به عنوان گاز تجاری شناخته می شود. البته لازم به ذکر است که گاز متان نیز با عنوان گاز مرداب معروف می باشد و به نوعی از تجزیۀ بی هوازی مواد آلی تولید می شود و تنها درصد اندکی از آن متشکل از گاز پروپان می باشد. فروش بول ماشین توسط این مجموعه با قیت ارزان انجام می گیرد.

کاربرد گستردۀ گاز پروپان را می توان در صنایع شیمیایی، داروسازی، پتروشیمی، سیستم های گرمایشی و ... مشاهده نمود. از این رو جهت تأمین گاز پروپان می توانید با کارشناسان فروش نوین گاز تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1080
نمایش همه
علاقه مندی ها ()