فیلتر شنی فیلتری است که برای پاکسازی آب و حذف رسوبات و ناخالصی های آب از آن استفاده می شود. با انجام عمل فیلتراسیون توسط فیلتر شنی هر گونه ذرات و ناخالص ها در آب از بین می رود. شرکت اطلس آب از مراکز عرضه کننده ی دستگاه های تصفیه آب مانند  فیلتر شنی می باشد که عرضه ی مستقیم این محصولات را ارائه می نماید.

عملکرد فیلتر شنی

فیلتر شنی مخزنی اتمسفریک است که در شکل های مربع و یا استوانه می باشد. فیلتر شنی متشکل از بستری از شن و ماسه بوده که با عبور دادن آب هایی که دارای کدورت و ناخالصی است ، می توان آبی زلال را تولید کرد. بنابراین فیلتر شنی نوعی از دستگاه های تصفیه آب است که با استفاده از انجام فیلتراسیون به وسیله ی شن و ماسه و در واقع خلل و فرج می تواند ذرات را جداسازی نماید. زمانی که این دستگاه با افت فشار به دلیل افزایش میزان ناخالصی ها در آن شود ، باید مورد شستشو قرار داده شود.

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب ، در تنوع بالایی به تولید می رسد و هر یک از این دستگاه ها با توجه به کاربرد های مختلف به تولید رسیده اند. سیستم فیلتراسیون شنی تحت فشار، فیلتری شن و ماسه بالا رونده ، دستگاه فیلتراسیون ماسه ای سریع گرانشی ، سند فیلتر های شن و ماسه آرام از انواع فیلتر شنی به شمار می رود. برای خرید فیلتر شنی باید با توجه به کاربرد آن و ظرفیت مورد نظر ، خریدتان را انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید فیلتر شنی ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود. شرکت اطلس آب انواع فیلتر شنی مانند فیلتر شنی FRP را با کیفیت بسیار عالی ارائه می نماید.

   شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()