با توجه به کاربرد گسترده ای که فن در صنایع مختلف دارد، بنیس کمپانی تلاش نموده در حوزۀ واردات و فروش فن آلمانی با برندهای خارجی فعالیت داشته باشد. بدین ترتیب امکان خرید فن آلمانی را برای عموم مشتریان فراهم آورند. فن به عنوان یکی از وسایل کاربردی در راه اندازی سیستم های تهویۀ هوا به شمار می رود که می توانید در ابعاد و ظرفیت های متفاوت آنها را خریداری نمائید. شرکت های تولید کننده فن توانسته اند با جریان های متفاوت این محصول را تولید و روانۀ بازار نمایند تا کاربری بهتری داشته باشد. فروش فن تهویه در دسته بندی اصلی منجمله فن آکسیال و فن سانتریفیوژ صورت می پذیرد. بدین ترتیب کارخانجات متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، می توانند مناسب ترین نوع فن را انتخاب نموده و استفاده نمایند.

فروش فن آلمانی

 خرید فن و فیلتر دارای طبقه بندی فن خانگی و صنعتی می باشد و به همین دلیل متناسب با سیستم و موقعیت های مختلف می توانید بهترین فن را تهیه نمائید. فروش فن تابلو برق به منظور به کارگیری در تابلو و کیس هایی که شامل تجهیزات الکترونیکی هستند، صورت می پذیرد. قطعاً از این موضوع مهم مطلع هستید که استفاده از کابل و قطعات الکترونیکی روشن در یک محیط بسته، باعث افزایش دمای آن محیط می گردد. بدین وسیله با گذشت زمان بازدهی دستگاه کاهش پیدا می کند. بنابراین جهت جلوگیری از این اتفاق که می تواند به ایجاد جرقه و آتش سوزی بی انجامد، اقدام به نصب فن با ولتاژ مناسب نمود.

با این تفاسیر فروش فن ebmpapst را در ابعاد متفاوت می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. متناسب با دستگاه و تجهیزات الکترونیکی، امکان خرید فن آلمانی در ابعاد و ظرفیت ولتاژ مناسب برای کارخانجات و شرکت های مختلف فراهم می باشد. بنیس کمپانی در لیست فروش فن، انواع فن تابلو برق، فن و فیلتر و ... را عرضه می کنند.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()