سنسور القایی یکی از مهمترین و اساسی ترین قطعات الکترونیکی است که در روند طراحی و ساخت تجهیزات الکتریکی به کار برده می شود. چندین سال است که مجموعۀ تهران اتوماسیون در عرصه تأمین و فروش سنسور القایی و تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کنند و این چنین می توانند شما را صنعت گران را در حوزه تأمین تجهیزات الکتریکی راهنمایی کنند.

مهمترین قابلیت های سنسور القایی

از ویژگی های شاخص سنسور القایی می توان به حساسیت بالای آن نسبت به حرارت و حرکت اشاره کرد. به عنوان مثال کاربرد سنسور القایی را می توانید در پروسه ساخت تجهیزات اتوماسیون، درب های اتومات، آسانسور و غیره مشاهده نمائید. انواع سنسور القایی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینقابلیت ها عبارتند از:

  • حساسیت: سنسور القایی دارای حساسیت بالا به تغییرات میدان الکترومغناطیسی هستند، بنابراین برای اندازه‌گیری دقیق و تشخیص حرکات و تغییرات کوچک مناسب هستند.
  • دقت: این سنسورها به دلیل حساسیت بالا، دارای دقت بالایی در اندازه‌گیری هستند و اطلاعات مشخصی و قابل اعتماد را ارائه می‌دهند.
  • سرعت: سنسورهای القایی به طور سریع و به صورت لحظه‌ای تغییرات میدان الکترومغناطیسی را تشخیص می‌دهند، بنابراین برای کاربردهایی که نیاز به واکنش سریع دارند مناسب هستند.
  • توانایی اندازه‌گیری در محیط‌های مختلف: ایننوع قطعه الکترونیکی می‌تواند در شرایط مختلف محیطی، از جمله دما، فشار، رطوبت و غیره، عملکرد مناسبی داشته باشند.
  • قابلیت اتصال به سیستم‌های الکترونیکی: سنسورهای القایی به راحتی قابل اتصال به سیستم‌های الکترونیکی و کامپیوتری هستند و اطلاعات خود را به صورت دیجیتال منتقل می‌کنند.
  • استحکام و پایداری: بسیاری از انواع سنسور القایی دارای استحکام و پایداری بالا هستند و مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف مانند ضربه، لرزش، گرد و غبار و غیره هستند.

با توجه به اینخواص، خرید سنسور القایی در صنایع مختلف از جمله صنایع الکترونیک، خودروسازی، پزشکی، فضایی، صنعت نفت و گاز، رباتیک، کشاورزی و غیره صورت می گیرد که می توانید از طریق مجموعه تهران اتوماسیون به صورت اورجینال و قیمت ارزان خریداری کنید.

سنسور القایی یکی دیگر از قطعات پرکاربرد و مهم در فرآیند ساخت تجهیزات الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی به شمار می رود. هم اکنون کاربرد گسترده و خرید سنسور القایی را با مشخصات فنی متفاوت در طراحی انواع دستگاه اتوماتیک صنعتی مشاهده نمائید. مجموعه تهران اتوماسیوناز سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی برخوردار هستند. این چنین می توانند شما را در حوزه انتخاب و خرید سنسور القایی مناسب به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

مهمترین سنسورهای القایی

سنسور القایی در انواع مختلفی قابل ساخت و تولید است، که هر یک برای اندازه‌گیری و تبدیل انرژی الکترومغناطیسی به سیگنال الکتریکی در یک منطقه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از مدل‌های شایع سنسور القایی عبارتند از:

  • حسگر اثر هال: این نوع سنسور القایی برای اندازه‌گیری میدان مغناطیسی استفاده می‌شود. آن‌ها معمولاً در دستگاه‌های الکترونیکی، اتومبیل‌ها، دستگاه‌های پزشکی و سیستم‌های کنترل صنعتی به کار می روند.
  • حسگر فشار القایی: این نوع سنسور برای اندازه‌گیری فشار و تغییرات فشار در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیکمشهود است.
  • سنسور حرکت القایی: این نوع حسگر برای تشخیص حرکت و موقعیت‌های مختلف در دستگاه‌های الکترونیکی و سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شود. همواره شاهد خرید سنسور القایی در این دسته بندی هستیم.
  • سنسور دمایی: جهت اندازه‌گیری و تغییرات دما در محیط‌های مختلف می توان از انواع سنسور القایی با این قابلیت استفاده کرد.
  • سنسور جریانی: جهت اندازه‌گیری جریان الکتریکی در یک مدار الکتریکی به کار می رود.
  • سنسور لرزشی: برای تشخیص و اندازه‌گیری لرزش‌ها و ارتعاشات در سازه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی از این مدل سنسور القایی استفاده می‌شود.
  • سنسور زاویه القایی: این نوع سنسور برای اندازه‌گیری زاویه چرخش یا گشتاور در دستگاه‌های مکانیکی و ربات‌ها استفاده می‌شود.

این تعداد فقط چند نمونه از مدل‌های مختلف سنسور القایی است که در بازار وجود دارد. هر کدام از این مدل‌ها براساس نوع اندازه‌گیری و شرایط کاربرد، و وظایف خاص خود، طراحی و ساخته می‌شوند. هم اکنون جهت سفارش انواع سنسور القایی می توانید با مجموعۀ تهران اتوماسیونتماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت تحویل محصولات انجام دهید.

  تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()