دستگاه تصفیه آب صنعتی دستگاهی است که برای تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مختلف مانند مواد غذایی ، داروسازی، دامداری ، نیروگاه ها و.... انجام می گیرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی که به آن آب شیرین کن هم می گویند ، شامل چند دسته بندی است که یکی از انواع آن دستگاه تصفیه آب صنعتی مبتنی بر اسمز معکوس می باشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب تبدیل آب شور به شیرین می شود و ناخالصی های آب جداسازی می شود. امروزه کیفیت آب مصرفی در صنایع بسیار مهم است. استفاده از آب سبک با املاح پایین مورد استفاده در صنایع مختلف قرار گرفته و برای جلوگیری از رسوب آب در لوله و تجهیزات ، استفاده از این نوع آب بهتر است.

 قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی  در مجموعه ی اطلس آب بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و اطلس آب یکی از سازندگان دستگاه تصفیه آب صنعتی و سایر تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است. فروش تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی از موارد مهمی است که در زمای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به آن توجه داشته باشید. عواملی که بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی تاثیر گذار است شامل کیفیت آب خروجی، کیفیت آب ورودی ، برند، متریال مصرفی ، برند و سایز ممبران ، برند پمپ طبقاتی ، ساختار شاسی و... می باشد. هر چه کیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی بالاتر باشد ، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز بالاتر می باشد. فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی با بهترین قیمت از طریق سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی یعنی مرکز اطلس آب ارائه می گردد. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

 ایمیل atlasab724@gmail.com

                                                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()