سختی گیر رزینی با استفاده از تبادل یونی می تواند سختی آب را از بین ببرد. یون های سخت با استفاده از سختی گیر رزینی با یون سدیم جایگزین می گردد. استفاده از سختی گیر رزینی موجب روشن و شفاف شدن آب می شود و از آسیب تجهیزات جلوگیری می کند. در واقع عدم استفاده از سختی گیر رزینی موجب گرفتگی لوله ها در تجهیزات می شود. مواد معدنی موجود در آب در گذر زمان رسوب می کند و گرفتگی ایجاد می کند. استفاده از سختی گیر رزینی موجب نرم شدن آب و عمر مفید تجهیزات می شود. سختی گیر رزینی موجب افزایش سرعت چرخشی آب می شود. استفاده از سختی گیر FRP موجب عدم زنگ زدگی در مدار انتقالی آب می شود. با به کار گیری سختی گیر رزینی، عدم گرفتگی در سیستم های برج خنک کننده ایجاد می گردد.

شرکت اطلس آب سازنده ی انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است. این مجموعه انواع دستگاه های مورد نیاز تصفیه سازی آب را با مناسب ترین قیمت ارائه می نماید. برای خرید خرید سختی گیر رزینی و سختی گیر FRP با قیمت مناسب و سایر محصولات به سایت این مجموعه مراجعه کنید و خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید سختی گیر با کیفیت بالا

از سختی گیر FRP برای کاهش یون های کلسیم و منیزیم می شود و برای آب ورودی به شوفاژ خانه استفاده می شود. همچنین از این دستگاه برای خشکشویی ها، رستوران های بزرگ، حذف سختی اب ، سختی گیری آب در برج های خنک کننده و.. انجام می گیرد.  در صورتی که می‌ خواهید خرید سختی را انجام دهید باید به کیفیت آن اهمیت دهید. برای خرید سختی با کیفیت بالا با همکاران ما تماس بگیرید. این مجموعه بهترین محصولات را به شما ارائه می ‌کند.

سختی گیر رزینی یا رسوب گیر از انواع تجهیزات مورد نیاز در تصفیه سازی آب است. استفاده از سختی گیر رزینی برای حذف نمودن یون های کلسیم و منیزیم است. سختی آب در صنایع موجب گرفتگی لوله ها و تجهیزات شده و می تواند آسیب هایی را به دنبال داشته باشد به همین دلیل برای جلوگیری از چنین مواردی از سختی گیر رزینی استفاده می شود. سختی گیر ها در انواع جنس ها ساخته می شوند که یکی از بهترین آن ها سختی گیر رزینی فایبرگلاس و سختی گیر FRP است.  

شرکت اطلس آب سازنده ی انواع تجهیزات مورد استفاده در تصفیه سازی آب و فاضلاب می باشد. محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت به تولید رسیده اند و در ساخت آن ها از متریال با کیفیت استفاده شده است. اطلس آب بهترین قیمت ها را برای عرضه ی محصولاتش در نظر گرفته است.

خرید سختی گیر رزینی با قیمت مناسب

سختی گیر رزینی ، دستگاهی برای تصفیه آب است که به منظور حذف سختی آب از آن استفاده می شود. تصفیه سازی آب بسیار مهم است و یکی از دستگاه‌ هایی که در این خصوص مورد استفاده می ‌گیرد ، سختی گیر می ‌باشد. سختی گیر به منظور حذف سختی آب استفاده می ‌شود و این دستگاه می ‌تواند آب سخت را به آب نرم تبدیل کند. محصولات اطلس آب شامل انواع پکیج تصفیه آب و فاضلاب، فیلتر شنی، سخت گیر رزینی و... می باشد. با مراجعه به این مجموعه امکان خرید آنلاین خرید سختی گیر رزینی با قیمت مناسب وجود دارد و نیازی به مراجعه ی حضوری نخواهید داشت.

 برای خرید ساخت گیر رزینی با قیمت مناسب باید به تولید کننده تجهیزات تصفیه آب مراجعه کنید. مرکز اطلس آب یکی از سازندگان دستگاه‌ های تصفیه آب و فاضلاب می‌ باشد. این مجموعه انواع تجهیزات تصفیه سازی آب و فاضلاب را ارائه می ‌کند.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                    ایمیل atlasab724@gmail.com

                                                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()