استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن آب بسیار رواج دارد و سال‌ ها است که از کلر برای پاکسازی آب استفاده می ‌شود. برای اضافه کردن به آب نیاز به کلر زن مایع می ‌باشد تا بتوان کلر را به صورت یکنواخت به آب اضافه کرد. به صورت کلی کلر در انواع جامد ،مایع و گاز به فروش می‌ رسد که می ‌توان از هر نوع آن برای پاکسازی آب استفاده کرد. برای اضافه کردن کلر مایع به آب نیاز به پکیج تزریق کلر دارید تا بتوانید با پخش یکنواخت کلر در آب، ضدعفونی آب را به خوبی انجام دهید.

شرکت اطلس آب یکی از بزرگترین سازندگان دستگاه‌ های تصفیه آب می ‌باشد که انواع تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه آب و فاضلاب را ارائه می‌ کند.

 خرید کلرزن مایع

تصفیه سازی آب بسیار مهم است و از انواع تجهیزات و دستگاه های تصفیه سازی آب استفاده می شود تا بتوان آب دارای آلودگی را به آب زلال تبدیل نمود. از کلر در آب آشامیدنی نیز استفاده می شود تا بتوان میکروارگانیسم ها و باکتری های موجود در آب را پاکسازی کرد. همچنین برای پاکسازی آب استخر استفاده از کلر بسیار رایج است. پکیج تزریق کلر شامل انواع تجهیزاتی است که با استفاده از آن می توان کلر را هم به صورت مایع و گاز با استفاده از پمپ به محلول مورد نظر اضافه نمود. استفاده از پکیج تزریق کلر ، روشی مقرون به صرفه برای پاکسازی آب است. برای خرید کلرزن مایع از طریق مجموعه، پکیج تزریق کلر را با مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید. برای خرید کلرزن مایع و سایر تجهیزات تصفیه آب و فیلتراسیون آب از طریق سایت اطلس آب می‌ توانید سفارشات خود را ثبت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و مشاوره ی رایگان برای خریدتان انجام دهید.

 

پکیج تزریق کلر یکی از تجهیزاتی است که برای اضافه کردن کلر به آب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اهمیت کلرزن مایع برای انتقال کلر به آب بسیار مهم است تا بتوان کلر را به خوبی به آب اضافه کرد. شرکت اطلس آب با فروش گسترده دستگاه‌ های تصفیه آب توانسته این تجهیزات را به مناسب ‌ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. اجزای تشکیل دهنده ی کلرزن مایع ، پمپ تزریق، مخزن ، تابلو برق ، شفت ، پروانه و میکسر است. استفاده از پکیج تزریق کلر برای آب آشامیدنی بسیار آسان است. نصب پکیج تزریق کلر بسیار آسان بوده و می توان با استفاده از آن آب را از آلودگی پاکسازی نمود. برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی از پکیج تزریق کلر استفاده می شود. با استفاده از دستگاه کلرزن مایع می توان رنگ و بوی آب را از بین برد.این تجهیز دارای کاربری آسن بوده و بدون نیاز به اپراتور می توان از پکیج تزریق کلر استفاده نمود.

شرکت اطلس آب طراح و سازنده پکیج تصفیه آب و فاضلاب است و انواع تجهیزات مورد نظر برای تصفیه آب را ارائه می ‌کند. پکیج تزریق کلر یکی از محصولات اطلس آب است که با قیمت بسیار مناسب به شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

فروش کلرزن مایع با قیمت مناسب

 در صورتی که بتوانید از مراکز پخش تجهیزات تصفیه آب، خرید کلرزن مایع را انجام دهید می‌ توانید با مناسب ‌ترین قیمت این تجهیزات را تهیه نمایید. قیمت پکیج تزریق کلر با توجه به قابلیت‌ های آن و ظرفیت و کیفیت آن تعیین می ‌شود. هر چه کیفیت کر زن مایع بالاتر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد اما مجموعه اطلس آب توانسته با پخش گسترده کلرزن مایع و پکیج تصفیه آب و فاضلاب بهترین قیمت ‌ها را به شما ارائه کند.

شرکت اطلس آب  

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 44
نمایش همه
علاقه مندی ها ()