زغال لیمو از محصولات پرفروش مجموعۀ سالار سوز جنوب به شمار می رود که می توانید در بسته بندی و وزن مشخص خریداری کنید. به دلیل داشتن سابقه طولانی در عرصه فروش زغال، در راستای برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان، امکان خرید زغال لیمو مرغوب و درجه یک برای آنان فراهم می باشد. امروزه جهت تولید زغال لیمو و دیگر محصولات مرتبط، علاوه بر روش سنتی، از تجهیزات پیشرفته و امروزی برای تولید زغال لیمو به روش صنعتی استفاده می کنند. استفاده از روش های پیشرفته‌تر، زمان و حجم تولید افزایش پیدا می کند.

فروش زغال لیمو درجه یک

روش صنعتی تولید زغال لیمو نیز به صورت مراحلی انجام می شود. در ادامه به مراحل اصلی تولید زغال لیمو به روش صنعتی می‌پردازیم:

  • برداشت و انتخاب چوب: ابتدا چوب های مناسب برای تولید زغال لیمو انتخاب و برداشت می شوند. این چوب ها باید کیفیت بالا، خشک و بدون رطوبت باشند.
  • خرد کردن و سوراخ کردن: چوب های برداشت شده به قطعات کوچک خرد و سپس در محفظه‌های خاص سوراخ می شوند تا هوای کافی ورودی داشته باشند.
  • زغال‌سازی: چوب های خرد شده و سوراخ شده در یک فرآیند زغال‌سازی قرار می‌ گیرند. این فرآیند معمولاً با استفاده از حرارت و فشار انجام می شود تا رطوبت و سایر مواد زائد از چوب ها خارج شود.
  • خنک کاری: در این مرحله از پروسه تولید زغال لیمو، زغال های به زمان داده می شود تا خنک شوند.
  • بسته بندی: پس از اینکه کاملاً ذغال های لیمو سرد شدند، با استفاده از دستگاه های مخصوص، اقدام به بسته بندی آن ها می نمایند.
  • کنترل کیفیت: به طور کلی در هر مرحله از پروسه تولید، زغال لیمو منطبق بر دستورالعمل مشخص تحت کنترل کیفیت قرار می گیرد. این چک لیست شامل بررسی رطوبت، سایز، سختی و سایر ویژگی های مورد نیاز است.

مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله فروشندگان مطرح در بازار فروش ذغال لیمو  به شمار می روند. این مجموعه معتبر به منظور برآورده نمودن نیاز تمامی مشتریان، در لیست محصولات خود انواع زغال منجمله زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو جهرم، زغال لیمو قلمی، زغال لیمو کبابی و ... به فروش می رسانند. همانطور که می دانید، فروش زغال لیمو از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر‌به‌فرد می باشد که در ادامه پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

مشخصه های زغال لیمو مرغوب

اگر خواستار خرید زغال لیمو هستیم و از مشخصه های زغال درجه یک آگاه نیستید، تا انتهای پست ما را همراهی کنید. برخی از ویژگی های ذغال لیمو مرغوب عبارتند از:

  • انتشار بوی مطبوع چوب درختان مرکب
  • تولید حداقل میزان خاکستر
  • ایجاد حرارت و شعله یکنواخت
  • تسریع شعله‌ور شدن
  • دوام بالا و تنوع ابعاد

لازم است که بدانید، زغال لیمو پس از بسته‌بندی در انبارهای مناسب نگهداری شده و سپس برای توزیع به بازارهای مختلف ارسال می شود. روش صنعتی تولید زغال لیمو با استفاده از دستگاه‌ های خاص و فرآیندهای پیشرفته، به تولید مقادیر بزرگتر و با کیفیت بهتر کمک می کند. از این رو، در سطح بازار به سهولت می توانید زغال لیمو در ابعاد و کیفیت متفاوت خریداری کنید چون کیفیت زغال ارتباط مستقیم با نحوه تولید آن دارد. بنابراین قیمت زغال لیمو نیز بر اساس کیفیت بافت تشکیل دهنده آن و همچنین برند تعیین می گردد. در حال حاضر افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو جهرم هستند چون از دوام و ماندگاری بالا برخوردار بوده و از حرارت آن برای پخت و پز و همچنین استعمال دخانیات استفاده می شود.

در صورت تمایل به خرید و همچنین استعلام قیمت زغال لیمو می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 41
نمایش همه
علاقه مندی ها ()