فن کابین آسانسور از دیگر محصولات مجموعه بنیس کمپانی به شمار می رود. در مقاله کوتاه این هفته، قصد بر این است که شما را بیشتر با نکات فروش فن کابین آسانسور آشنا سازیم. همانطور که می دانید اکثر مجتمع های تجاری، اداری، مسکونی، رفاهی و ... تجهیز به آسانسور هستند که نیازمند به سیستم تهویه هوا می باشند. در نتیجه خرید فن کابین آسانسور نقش بسزایی در تهویه هوای محبوس آسانسورها دارد. ضمن آن که برای خنک‌کاری سیستم و تجهیزات الکترونیکی موجود در فضای آسانسور کمک می کند. فروش فن کابین آسانسور در مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با مساحت فضای داخلی کابین آسانسور دارد.

مهمترین مشخصات فن کابین آسانسور

همانطور که تا کنون از نزدیک فضای داخل کابین های آسانسور را مشاهده کرده باشید، منافذی برای تهویه هوا وجود دارند که امکان تبادل هوا توسط فن کابین آسانسور فراهم می شود. عمدتاً خرید فن کابین آسانسور از میان انواع فن تابلویی در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد. نکات متعددی در خصوص فروش فن آسانسوری مطرح می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن و ابعاد: فن کابین آسانسوری در ابعاد، وزن و برندهای متفاوت به فروش می رسند. در نتیجه متناسب با مساحت کابین آسانسور بایستی ابعاد مناسب با وزن استاندارد انتخاب شود.
  • میزان توان: هرچه ابعاد فن آسانسوری بزرگ تر باشد، قطعاً از توان بیشتر برخوردار است و قابلیت جابجایی هوای بیشتری را دارد.
  • مقدار جریان و ولتاژ: متناسب با ابعاد فن کابین آسانسوری، مقدار جریان و ولتاژ ممکن است متفاوت تعیین گردد.
  • دسترس‌پذیری: از دیگر نکاتی هنگام خرید فن تهویه هوا بایستی در نظر گرفته شود، نحوه دسترسی به فن آسانسوری می باشد.
  • نحوه تهویه هوا و دما: شیوه تهویه هوا و دما توسط فن کابین آسانسور حائز اهمیت است.

جهت دریافت لیست قیمت فن آسانسوری و سفارش آن می توانید با کادر فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

 

فن کابین آسانسور را می توان در ابعاد و برندهای متفاوت خریداری کرد. لازم است که بدانید، تنوع فن آسانسوری، باعث می گردد تا افراد در انتخاب این وسیله سردرگم شوند. هم اکنون جهت سفارش فن کابین آسانسور می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی می توانند شما را در انتخاب و خرید فن کابین آسانسور در برندهای معتبر راهنمایی کنند.

فروش انواع فن کابین آسانسور

عمدتاً خرید فن کابین آسانسور توسط افراد متخصصی که در حوزه طراحی و ساخت کابین های آسانسور فعالیت می کنند، صورت می گیرد. در نتیجه از این موضوع مهم مطلع هستند که متناسب با یک سری فاکتورهای مهم منجمله موارد زیر بایستی از لیست فروش فن کابین آسانسور، محصول مناسبی را انتخاب نمایند:

  • مقدار تجهیزات و قطعات الکترونیکی: همانطور که می دانید، جهت طراحی و ساخت کابین های آسانسور نیاز به استفاده از تجهیزات و قطعات الکترونیکی است که متناسب با میزان جریان دما، بایستی در انتخاب و خرید فن کابین آسانسور توجه نمود.
  • مساحت کابین آسانسور: با افزایش مساحت کابین آسانسور، می بایست مقدار توان و جریان فن آسانسوری در نظر گرفته شود.
  • نحوه طراحی کابین: متناسب با سبک طراحی کابین آسانسور، ممکن است محل قرارگیری فن کابین آسانسور و مدل آن متفاوت در نظر گرفته شود.
  • قیمت: متناسب با نوع برند، مدل فن و همچنین ابعاد و وزن قیمت فن کابین آسانسور متفاوت تعیین می گردد.

همانطور که می دانید، یکی از نکات مهم در طراحی کابین های آسانسور، انتخاب فن آسانسور مناسب است که قابلیت تهویه صحیح داشته باشد. از این رو، میزان دما و چرخش هوا در انواع کابین آسانسور حائز اهمیت می باشد. فروش فن مخصوص کابین آسانسور در ابعاد متفاوت به طراحان کابین آسانسور کمک می کند که بتوانند دستگاهی با طول عمر بالا طراحی نموده و در محل مورد نظر نصب کنند.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()