شرکت ebmpapst یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان فن ها و موتورها در جهان است. نماینده ebmpapst در کشورهای مختلف تلاش می کنند محصولات مختلف این برند معتبر و شناخته شده آلمانی را به صنایع مختلف معرفی کنند. در این صورت با اطمینان خاطر می توان شرایطی را برای خرید انواع محصولات کمپانی ebm را فراهم آورند. طول عمر سیستم های تهویه مطبوع ارتباط مستقیم با کیفیت محصولاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارد. در نتیجه با آسودگی خاطر، انواع فن اورجینال را می توانید از طریق مرکز نماینده ebmpapst با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنید. بنیس کمپانی چندین سال است که به عنوان یک نماینده ebmpapst فعالیت می کنند و بدین ترتیب امکانات لازم برای عرضه انواع فن آلمانی را دارند.

نماینده ebmpapst و فروش عمده انواع فن

برخی از مراکز نماینده فروش ebmpapst معمولاً محصولات متنوعی را ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع فنDC و  AC: این فن ها برای کاربردهای مختلفی طراحی شده‌اند و در صنعت تهویه، خنک‌کردن و سیستم های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • موتورهای الکتریکی: محصولات شامل موتورهای با کارایی بالا با تکنولوژی های مختلف مثل موتورهای سنکرون و آسنکرون است.
  • فن های رادیال و محوری: این فن ها برای ایجاد جریان هوا در سیستم های مختلف به کار می روند و برای تهویه های صنعتی و تجاری مناسب هستند.
  • پروانه ها: شامل انواع پروانه هایی که برای فن ها و موتورهای مختلف طراحی شده‌اند.
  • سیستم های خنک‌کننده: شامل راه‌حل هایی برای مدیریت حرارت در سیستم های مختلف، مانند سرورها یا دستگاه های الکترونیکی.

با مراجعه به مراکز نماینده فن ebmpapst ممکن است محصولات خاصی را بر اساس نیاز مشتریان و شرایط خاص فراهم کنند. برخی از مواقع ممکن است امکان خرید تجهیزات کنترل شامل دیوایس ها و نرم‌افزارهایی برای کنترل و بهینه‌سازی عملکرد محصولات نیز توسط چنین مجموعه هایی فراهم باشد. فن ها و موتورها با کارایی بالا که به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند و به همین دلیل شاهد تقاضا برای خرید محصولات این برند معتبر از نماینده ebmpapst در داخل کشور هستیم، تا بدین وسیله شرایط مناسبی برای طراحی و ساخت تجهیزات تهویه مطبوع فراهم شود.

 

در صورتی که به دنبال خرید محصولات ebm هستید، بهتر است با نماینده ebmpapst رسمی تماس بگیرید تا از جزئیات موجودی، قیمت ها و اطلاعات فنی دقیق‌تر مطلع شوید. بنیس کمپانی دارای سابقه طولانی و درخشان در حوزه فروش انواع فن ebmpapst در ایران فعالیت می کنند. صنایع مختلف به منظور تأمین انواع محصولات این برند معتبر آلمانی می توانند با اطمینان خاطر به مرکز نماینده ebmpapst مراجعه نموده و تجهیزات سیستم هواکش صنعتی اورجینال با کیفیت بالا خریداری کنند.

خرید فن تابلویی از نماینده ebmpapst

نماینده ebmpapst انواع مختلفی از فن و سیستم های تهویه این برند معتبر را ارائه می دهند که شامل موارد زیر است:

  • فن های محوری یا آکسیال: برای استفاده در سیستم های تهویه عمومی و صنعتی طراحی شده‌اند. این نوع فن ها معمولاً برای جابجایی حجم بالای هوا در فشار کم مناسب هستند. در لیست محصولات در مراکز نماینده رسمی ای بی ام پاپست قابل مشاهده می باشد.
  • فن تابلویی: برای استفاده در سیستم های الکترونیکی و تابلوهای برق، کیس کامپیوتر و ... کاربرد دارد.
  • فن های سانتریفیوژ: برای تولید فشار بیشتر و جابجایی هوای با سرعت بالا طراحی شده‌اند. این فن ها برای کاربردهای خاصی مانند تهویه مطبوع و سیستم های تهویه صنعتی استفاده می شوند.
  • فن های مینیاتوری: این نوع فن ها برای کاربردهای خاص در اندازه های کوچک‌تر مانند تجهیزات پزشکی یا الکترونیک طراحی شده‌اند.
  • فن های DC و EC: فن های با کنترل جریان مستقیم (DC) و تکنولوژی کنترل الکترونیکی (EC) که کارایی بالایی دارند و به صرفه‌جویی در انرژی کمک می کنند.

تنوع محصولات در مرکز نماینده ebmpapst بسیار است، ضمن آنکه با اطمینان خاطر می توانید کلیه تجهیزات هواکش مطبوع صنعتی را خریداری کنید. این محصولات در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، فناوری اطلاعات، پزشکی، و مصارف صنعتی کاربرد دارند. در نتیجه خرید عمده فن از نماینده رسمی ebmpapst می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها گردد.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()